Min älskling 45 år idag!

Idag är en stor dag, Rogers födelsedag! Jag har bjudit hit hans syster, hans mamma och hans pappa ( Som också fyller år idag!! ,, Han fick Roger i födelsedags present för 45 år sedan! )

Vi ska bjuda på middag och kaffe och tårta. Vi blir nog sammanlagt 14 personer på eftermiddagen, på förmiddagen kanske vänner tittar in på kaffe och tårta.

En av hans presenter från mej var ett jätte fint vanilj ljus med denna fina text på:
JAG ÄLSKAR DIG
JAG KÄNNER MIG TRYGG OCH SÄKER I NÄRHETEN AV DIG,                                                                                                     MED TANKE PÅ,ATT JAG VET HUR MYCKET DU ÄLSKAR MIG.                                                                                                  DEN HÄR VÄRMEN ÄR NÅGOT JAG VILL GE DIG DÄRFÖR ATT DU ÄR LJUSET I MITT LIV.
EN SAK ÄR SÄKER, MIN PASSIONERADE ELD FÖR DIG,
KOMMER ALDRIG ATT SLOCKNA.

                                            image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0