En ny dag

Möts av solsken genom fönstret, underbart!
Idag ska jag ut på båtutflykt i Trosa skärgård, det fina vädret kommer som på beställning!



Bodil ringde nyss, hon kommer ej med på morgonpromenaden idag: Då tar jag min musikmobil och ger mig ut i skogen! Det gjorde jag igår morse, och det var helt underbart att se solen lysa in i mellan träden, och samtidigt höra Prince :  Purple rain i öronen..
Purple rain berör mig starkt!, Vi spelade den på Kenneths begravning. Han älskade den låten!
Det är en så tragedi att han dog endast 46 år "gammal", och lämnade 3 söner efter sig, och två bonus barn.

Vi har gått igenom mycket genom våra tolv år tillsammans, han har alltid varit och kommer alltid att vara min bästa vän.        R:I:P
Vet inte hur jag klarat framtiden, om jag inte haft min fantastiske man Roger vid min sida.. Jag har haft en himmelsk tur som träffat en så fantastisk människa, att få uppleva en så innerlig kärlek med honom. Dessutom har han en så fin relation med barnen.  Jag är lyckligt lottad!
Ha nu en fin dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0