Bröderna Lejonhjärta

Idag kom jag att tänka på boken, Bröderna Lejonhjärta,. Det är en fantastisk bok! Jag kan den utan och innan..
Min mormor läste den för mig när jag var liten, många gånger.
När jag sedan kunde läsa så läste jag den själv flera gånger. och förståss har jag läst den för alla mina barn!

Astrid Lindgren var en unik författare!,  Hon beskrev vardagen på ett så fängslande sätt - och hennes fantasi nådde inga gränser..         Efter jag läste den boken, blev jag mindre rädd  för döden, och fick en förhoppning om att mina nära och kära på andra sidan faktiskt väntar på mej på en vacker plats någonstanns!

image205  image206

                                                         image207
 
Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0