Relationer

Jag tycker det är intressant  att tänka över relationer. Vi har ju , när vi tänker efter, enormt många olika relationer till lika många olika personer.
Det som man först tänker på är ju förståss relationerna till sina närmaste, barnen, maken, mamma och moster, lillebror. De närmaste relationerna är ju både de svåraste och de underbaraste relationerna!
Sedan är det nära vänner, kompisar, arbetskamrater, grannar och bekanta..
Alla människor man möter har en betydelse i livet-större eller mindre..
Det händer ofta att jag konstaterat i efterhand, att vilken tur att jag mötte den här personen, eller, varför möttes vi just här och nu? Jag tror att allt har sin mening., speciellt människomöten. Jag tror också att vi har något att lära oss av varje möte med en annan människa!  Livet är spännande!image6


Kommentarer
Postat av: yvonne

håller med dig...jag tror också att möten sker av någon anledning...
livet är spännande i bland går det upp och ibland
ner...med och motgångar....
Måste bara säga att jag är också nybörjare....och fått bra hjälp av min dotter...
Läste ett inlägg ditt första...

2008-03-11 @ 23:38:03
URL: http://yvonneostman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0