Reflektioner

Sitter och pustar ut efter en aktiv arbetsdag, och middag i magen.. Imorgon ska vi jobbarkompisar iväg på en personaldag. Först konferens på förmiddagen, sen bowling på efermiddagen. Det ser jag verkligen fram emot!, Det är kul att umgås med mina trevliga arbetskompisar och det är skönt att komma iväg och göra något annat då och då. Det är annars lätt att fastna i slentrian har jag märkt.
Jag har laddat in lite nya bilder från digital kameran, lägger ut dom.
Den svarta katten heter Frasse och blir 1 år i Juni, och den spräckliga katten heter Flisan och blir ett år i April, samma månad kommer hennes två kattungar ut som ligger i magen just nu...
Gud vad jag älskar dom katterna- de är till så stor glädje i familjen!
                                         Frasse
Min son o FlisanjagFlisanJag o min bror  jag

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, visst är de fina:)
Jag o danne kommer snart på besök så du vet:P

2008-03-26 @ 19:32:23
URL: http://sandrassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0