Mitt i livet

Det är en speciell tid i livet när man fyllt 40 år.
Personligen så fick mitt liv en helt ny vänding. Jag gifte mej ( för tredje gången ) i somras!
Jag är så glad och tacksam att jag fick " börja om ", en gång till. Med den insikten och mognaden jag har idag så kan jag förstå att jag saknat mycket av den tidigare. . Jag tycker det är skönt att ha blivit så här "gammal", men jag känner mej ungdomlig!
Ibland  när jag tänker på hur mycket jag varit med om, så känns det som om jag levat i hundra år..
Min förhoppning är att jag ska kunna dela med mej och hjälpa andra kvinnor, genom min erfarenhet.
Mer om det i en annan blogg.

Kommentarer
Postat av: sandra

du får mig verkligen att längta tills jag fyller 40 mamma;)

2008-03-07 @ 17:58:17
URL: http://sandrassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0