Livet är livsviktigt!

Tänker mycket och ofta på hur människor i min närhet mår. Hade ett intressant samtal  med min bror, vi konstaterade bla att man måste göra det bästa av varje dag. Att man skulle försöka genomföra sånt som känns viktigt och meningsfullt, så att man inte sitter på hemmet sen och ångrar sig, eller går omkring och är bitter..!
Vi har själv ansvar för att gestalta vårt liv, och vi har ansvar för hur vårt beteende m.m påverkar vår omgivning.
Jag tycker att det är så himla viktigt att belöna sig själv och andra. Att uppmuntra sig och andra, och framför allt alltid vara beredd att hjälpa och stötta sina medmänniskor!
Den största tillfredsställelsen i livet för mej är att på ett eller annat sätt kunna hjälpa och stötta människor som behöver det, och kanske kunna vara en positiv influens i deras liv.
Framför allt för mina barn förståss! Just nu är jag så himla stolt över min äldste son, som gör så många bra val i livet! Han är fantastisk!! Dessutom har han en underbar flickvän som jag tycker så mycket om, hon är så himla go!
Idetta sammanhang kommer jag genast på att jag har även en underbar svärson, han är så gullig, hjälpsam och behaglig!! Min dotter är ju själv så underbar så hon förtjänar honom!!
Sedan har jag ju mina två ljuvliga yngre söner, jag är så lyckligt lottad och rik att omges av mina barn, deras flick/pojkvänner och min underbare vackra snälla och urhärlige man! Han är en diamant i mitt liv!!image11

Kommentarer
Postat av: GB

Ja, visst finns det diamanter - och DU är en av dom!

2008-03-20 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0