Jag bli så fundersam ibland

Undrar varför livet tar sig så krokiga vägar, varför man gör så konstiga val,. Vi hade en så trevlig kväll igår. Vi hade gäster på påskmiddag. Min fina och snälla svärfar hade kommit hem till oss från Västerhaninge. Min goda vän och barnens farmor kom också hit tillsammans med sin dotter. Naturligtvis var alla barnen med och deras respektive.Vi var 11 stycken tror jag. Vi hade fina samtal och jag kom att tänka på alla år vi gått miste om tillsammans, min fd. svärmor och hennes dotter. Vi kunde ha haft så kul ihop, och stöttat varandra genom många tuffa stunder. Men det ville sig inte så.. Det är dumt att tänka så, för det som varit kan man ju ändra i allafall, och vi har ju så fin kontakt idag!  Men jag kunde inte låta bli att tänka så..  Men en lärdom har jag dragit av denna fundering; man ska vårda sina relationer, och kämpa om det behövs för att upprätthålla dem!
Här är en bild på mig och min älskade Rogerimage15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0