Hoppsan,glömde visst...

Jag fick värsta insulin känning igår!, jag glömde visst bort att jag har diabetes... åt inte på sex timmar och dessutom bowlade jag på eftermiddagen o man behöver ju lite extra mellanmål när man är aktiv..( det gick urdåligt för mej på bowlingen- förlorade..)
Nåja, på kvällskvisten kände jag mej yr, kallsvettig, hjärtklappning m.m.. Tog blodsockret och hade bara 2.0!!
En diabetiker ska väl helst inte under 7.0..
Åt en massa godis och annat och fick upp blodsockret- men resten av kvällen  var jag helt medtagen. Nu måste jag skärpa mej- äta tätare m.m, man blir ju ganska rädd när man råkar ut för detta..
Är det nån annan som läser detta och har diabetes- lämna gärna nån kommentar..image59Nu ska jag förbereda mej för att jobba extra ihelgen.. Slutar kl.21 ikväll, börjar igen i morgon kl.8 och går av på Söndag morgon.
Ha en fin dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0