Avsked

Jag HATAR avsked! Jag har så svårt när någon lämnar mej, jag vill ha alla jag tycker om nära mej alltid!
Det är lättare när jag åker ifrån någon själv, efter ett besök hos min bror, mamma, moster eller eller vän;
Men det är också svårt..  
Idag var på cafe och fikade med en före detta arbetskompis; Jag tycker SÅ mycket om henne, och jag lider av att hon inte finns i min närhet längre! Vi har familj båda två, och det är inte lätt att hitta tid att träffas på..
Och nu ska nästa arbetskompis sluta, en kille som jag tycker mycket om och respekterar som arbetskollega och vän. Det blir tomt utan honom på jobbet!
Varför måste alla jag tycker om försvinna från mej??
Jag har också svårt att acceptera att dom i min närhet som avlidit, att dom inte finns hos mig längre..
Någon som känner igen sig?image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0