Är det min tur?

Igår förnyade jag mitt tio veckors lotto. Nu är jag med och spelar till 17 maj. Tänk om det är min tur att vinna pengar nu..! Pengar är inte allt, men tid är pengar- och när man jobbar extra mycket för att sätta guldkant på tillvaron, då kan jag känna ganska ofta att jag gärna vore ledig med min familj.
Jag och en kompis har en deal, den av oss som vinner pengar- ger den andra 10 % av allt över tusen kronor!, På det viset ökar vi bägge möjligheten att dra in nån vinst krona!
Det skulle vara underbart att resa till nåt varmt land, och uppleva dess kultur. Jag och Roger var ju i Turkiet i somras och det gav mer smak!!

Kommentarer
Postat av: yvonne

jag började med keno för några år sen o kan ju inte sluta för jag kan ju mina 10 nummer...isf måste jag sluta kika vid dragningen...men även jag hoppas på att det plötsligt ska hända...*ler*

2008-03-11 @ 23:40:08
URL: http://yvonneostman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0