Aldrig försent

Jag tycker det är viktigt att alltid ge sig själv och andra en ny chans. Vi gör alla val ibland som visar sig vara mer eller mindre bra.. Jag känner ofta att jag inte har tillräckligt med tid för alla jag vill ha tid för! Ofta är det en fråga om att prioritera, men ibland räcker inte tiden till helt enkelt..
Men det är aldrig för sent, jag tänker aldrig ge upp. Funderar idag på om min goda vän och barnens farmor, kommer hit idag, Jag bjöd hit henne och hennes fina dotter Veronica på påskmiddag eller fika. Hon är en av dom jag vill ha mer tid för!! Förhoppningsvis tittar dom förbi.
Nu ska jag och min man komplettera lite inköp inför kvällens middag.image13

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hm, mamma, var har du hittat den bilden?
Kan det vara en jag sparat:)
Bild på en kjol(!).
Love u.

2008-03-23 @ 23:11:30
URL: http://sandrassida.blogg.se
Postat av: Marie

Tack så mkt =)
Jo det är jobbigt när dom blir sjuka allra helst dom små, förhoppningsvis blir hon frisk fort.
Jag känner igen mig i det du skriver om att sätta gränser, jättejobbigt men måste göras, jag har ju en 12 åring oxå som blir 13 i år så nu är det ofta tjafs å man får stå på sig..
Inte alltid lätt å vara varken mamma eller barn =)
Ha en trevlig Måndag kram

2008-03-24 @ 15:16:55
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0