Underbart att vara ledig!!

Sitter här och är mätt och belåten! Vi busade till det, och åkte till Pizzerian och käkade middag. Härligt att slippa laga mat och diska.
Sandra och Daniel kom hem en dag tidigare än beräknat, så nu är Sandra och Roger ute och övnings kör. Hon börjar bli riktigt duktig på att köra bil nu!
 Vi hade en trevlig midsommar afton, med god mat och trevligt sällskap!

Roger och jag avslutade kvällen med att se filmen Rain man, en underbar film!

Bara en dag kvar med vår kattunge Nemi.. på måndag flyttar hon hem till sin matte Malin!  Jag kommer sakna henne massor!!
Har tagit lite nya bilder, här lägger jag upp dem!
                                                                                     
Dans runt midsommarstång i Västerljung. ( Vi danse dock inte.. )

Enes i färd med grillning

                                                           Jag, hos Remka

Remka ifärd med matlagning

              Midsommarmiddag                                                               

Oliver är jätte mätt!!!

  Stefan är lika mätt!!
                                                               
Här har Sandra tagit kort på regnbågen, super vacker!

                                 Jag och Nemi

Aj Aj Rossi Valentino..

                                    Rossi..gud så gullig!

Här är vi alla vid maten! Rossi, Flisan Nemi o Frasse

                         Nu ska jag umgås med min dotter! Sov gott allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0