Torsdag morgon

Ännu en morgon, njuter av min ensamhet här framför min dator.. Alla morgon rutiner är avklarade, alla har åkt iväg till skola och jobb ( Ludwig ligger o sover, varit sjuk ett par dar ).

Jag älskar allt liv och rörelse, trivs med mycket människor omkring mej, men jag har också börjat gilla min ensamma stunder.., framför datorn på morgonen, eller i skogen med bra musik i öronen...

Nu sitter jag och lyssnar påmin Indian skiva.. helt underbar!!
Igår kväll kom min kära dotter och pojkvän hit, hon var så brun och fin! De hade köpt så fina presenter till oss alla!
Jag fick en JÄTTE fin klocka av henne, titta bara:
                         
Precis i min smak!
Ikväll kommer min mamma! Hon stannar till på Söndag, det ser jag mycket fram emot!
Imorgon är det skolavslutningar. Vi åker till Vårdinge kyrka, på Ludwigs avslutning, Oliver ville inte att vi skulle komma på hans...
Sedan får de sitt efterlängtade sommarlov! de har bägge varit i stort behov av detta länge..
Jag har några vackor kvar innan semester, jobbar sista dagen den 4 juli..

Min äldste son fyller 19 år den 29 juni! Jag har beställt en ny Nokia 5310 xpress music till honom! ( likadan som jag har , men hans är hel svart)
Han kommer få den i förskott för han har tappat bort sin mobil.., jag blir så nervös när jag inte kan få tag i honom....
Nu ska jag kolla min mail, sen gosa en stund med alla mysiga katter vi har!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0