Tillbaka!

Nu är vi hemma igen efter en jätte fin helg hos min bror och hans familj.
Underbart väder och mysiga stunder har vi haft! Här lägger jag upp lite färska bilder.

Min brorson Emil

Min brorsdotter Mathilda o jag

Min bror o jag

Jag o Roger

Roger o jag igen

Oliver såg vi knappt till, bara vid måltiderna.... Han satt klistrad framför Tv spelet!!
Nu har lugnet lagt sig i huset. Vi har nyss ätit middag på altanen ( Idag åt vi kassler, potatissallad och grönsaker ).
Sandra Daniel och David har åkt hem, Grannen Stefan har gått över till sig och Ludwig och hans bästis hoppar studsmatta.
Imorgon har jag och Roger varit gifta i ett år!  Jag fattar inte vart året har tagit vägen... allt har gått så fort.
Den 13 Juni slutar grabbarna skolan, men dom är så trötta på skolan och längtar enormt efter sitt sommarlov!

Den 12 Juni kommer mamma och hälsar på, stannar över helgen. det ser jag mycket fram emot! Det var länge sedan hon var här sist. Nu ska jag ut i sommar kvällen. Må så fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0