Stay Friends

Jag har gått med i nåt som heter stay friends, där kan regisrera sig med namn och bild, och skriva in vilka skolor man gått i genom livet.
Genom detta har jag fått kontakt med "gamla" klasskompisar och vänner från förr! Det är jätte roligt!
Men också, herregud vad jag glömt mycket...  Jag minns bara vagt vissa personer, endel namn låter bekant m.m
Som tur är verkar de minnas mycket bättre än jag..
Om du inte redan registrerat dej, är det något jag verkligen rekommenderar. Det berikar ens liv, och hjälper en få ihop vissa bitar i ens okompletta livs pussel..

 Idag får jag träffa min underbara dotter och Daniel igen!!!!!!!!!!
De kom hem från Spanien inatt! Det har känts så himla tomt, och de har bara varit borta en vecka..
Vi är vana att prata i telefon minst en gång varje dag o ses. Men till min glädje så har vi kunnat maila varandra, Sandra lånade dator på hotellet, och plötsligt låg det ett långt mail i min inbox!!

Nu ska jag ut på min morgonpromenad, nu är Bodil frisk igen så jag får sällskap!
Tyvärr är vädret inte så bra.. men men, man kan ju inte få allt!

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0