Skolavslutning

Vilken vacker skolavslutning det var i Vårdinge kyrka! Det var så fin musik,barnen sjöng och jag grät...  som vanligt...
Ludwig var så fin i sin skjorta!
Efter avslutningen hämtade vi Oliver och fortsatte till Trosa för att fira in sommarlovet med mjukglass!

Glassen smälte och rann nerför händer och glass runt hela mun.. Inte på barnen  - utan på mej och min mamma...

Killarna skämdes över oss, och bytte bord..

Här kommer lite bilder!

Ludwig o jag

mamma o jag

inne i kyrkan

Ludwig o jag

mamma o jag

mamma Ludwig o Roger

mamma Ludwig o jag

mjukglass...

igen..

Roger mumsar..

Nu ska vi packa in oss i bilarna och åka till Trosa, vi ska äta på China restaurangen där. Det är så lyxigt att slippa laga mat och diska idag!!!
                                                   Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0