Scrap book

Min äldste son har köpt en scrap book ( jag tror det heter så.. ). Det finns en uppsjö med variationer i form , färg storlek osv.  Jätte kul att göra personliga böcker med olika teman, eller göra kort m.m

Jag hittade en hemsida med detta, om nån är intresserad så surfa in på          www.pysselgard.se

Jag pysslar ju mest här på min blogg nu för tiden.., men det kan ju vara kul att göra nåt sånt till någon i present,
som fyller år, är ledsen/ glad eller whatever..

En annan kul sida är     vistaprint
Där kan man designa egna visitkort, brevpapper, stämplar m.m, till jätte billiga priser., Jag har gjort lite allt möljligt där!  

Idag ska jag jobba extra, så jag slutar 21.00 ikväll. Känns lite tungt när jag vet att jag har ett 13 timmars pass framför mej.., men det är inte så ofta jag jobbar extra nu för tiden. 
Sätter in en bild från pysselgården, ( adressen ovan ) , som var så fin.
Ha det jättebra alla!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0