Regn morgon..

Sitter här vid fönstret och känner doften av natt regn. Det liktar rent och fräsht. Jag älskar regn!
Regn gör mej på bra humör ( jag vet att det kanske är knasigt,.)
Det är underbart att krypa ner i sängen på kvällen och ligga och somna till ösregn, som riktigt piskar mot rutorna..

Eller att gå i skogen i ösregn, se blommor och gräs bli genomblöta, uppleva hur regnet rinner ner över axlarna..
                     

Musik som jag förknippar med regn är Beegees ( herregud, har inte en aning om hur det stavas...)
Jag minns att jag många gånger när jag var tonåring, fortfarande bodde hemma, låg på min säng och hade fönstret öppet, lät regnet skvätta in på mej under-samtidigt lyssna på BeeGees ..

Nog med regn snack..
Har nyss kommit ur duschen, nu är mamma där. Vi väntar på att Sandra och Daniel ska komma, sen åker vi tillsammans till Trosa marknad.
Pojkarna hade ingen större lust att följa med och Roger jobbar idag.. det blir nog bara vi tre tjejer som åker.

Känner mig urtrött idag. Sov knappt en blund inatt..
Min store son åkte ut med moppen och träffade lite kompisar sent igår, och hade inte nån mobil med sig..
Han kom hem efter 03.00, och innan dess kunde jag såklart inte somna...
Fick för mej att han krockat eller nåt, kanske behövde hjälp o hade ingen telefon..

Som så många andra gånger, oroade jag mej i onödan..
Men det är jag i ett nötskal.. verkar inte kunna skärpa mej heller..
Mys i regnet alla ni därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0