Onsdagsmorgon

Ännu en morgon med solsken!!  Just nu befinner sig Sandra och Daniel i Spanien..!, jag är så glad för deras skull och hoppas de får en jätte rolig vecka! ( Måste erkänna att jag är lite orolig också, har hört att det är fullt ös i Magaluf..  )

Ikväll kommer Mikaels vän på besök från Katrineholm, och stannar över natten, kanske fler, och sen följer antagligen Mikael med honom hem ett par dagar.  Det ska bli kul att träffa honom för han är en skön kille.
Mickes tjej Mona är ju också i Spanien nu, kommer hem i helgen.

Vi andra lufsar runt här i Vårdinge, och trivs bra med det.

Min kompis Lotta från Lidköping ringde igår kväll, hon och hennes 15 månaders bebis kommer hit i sommar! Det ser jag mycket fram emot, vi umgicks jämt när jag bodde där. Vi har massor att prata om jämt, och hon är så lättsam och rolig! Jag önskar hon bodde närmare...

I dag är det Onsdag, och det innebär att vår vän Stefan kommer på besök från Trosa, alltid trevligt. Han och Roger brukar spela kort halva kvällen..                    Till middag tänkte jag att vi skulle grilla på baksidan, vi äter ute varenda kväll nu. Det är så underbart den här tiden på året när man kan göra det!

På nätterna är det också varmt, föööör varmt när man ska sova...  Så idag ska jag göra något åt det! Jag ska köpa en varsin fläkt till oss alla som vi kan ställa framför våra sängar på kvällen! Härligt!!

Nu ska jag ge mig ut på min morgonpromenad.                   Njut i solen!
                
 
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0