Nu har jag gjort det!!

Jag har anställt en städerska..!!
Jag känner mej väldigt nöjd med mej själv att jag tog steget till slut, jag har funderat på det länge!!

Jag resonerar som så att, det kommer att höja vår livskvalitet enormt! Det kommer dessutom reducera vår stress, vårt missnöje med att inte orka o hinna med vårt hem.

Man mår så himla mycket bättre när man har det rent och fint omkring sig, och vi får massor med fritid över, som vi kan förvalta som vi vill!!

Såklart gör vi detta på prov, vi tar ställning när vi provat ett tag.
Första gången kommer hon nu på Onsdag. Då börjar hon med att göra en rejäl storstädning och går igenom hela huset från golv till tak. Hon kommer städa 8 timmar första gången!

Sedan i fortsättningen kommer hon varannan vecka och städar 4 timmar åt gången!

Kanske är jag lite tokig som gör detta, kanske inte... men jag känner mig så glad för detta!
Jag sökte efter städ firmor på internet och fick massor med svar. Jag har gått igenom alla och jämfört priser, tjänster m.m, tills jag bestämde mig för den här kvinnan som jag fick ett bra pris av!

Inte nog med detta denna dag..!, jag har nyss kommit hem från min kära vän Annika i Gnesta, som gett mig taktil.
Så nu har min stress reducerats till nästan noll!! ( www.beroring.se

Inatt ska jag sova som en baby!  Hoppas ni alla gör det också!         Sov gott!

p.s jag blir glad för kommentarer, kul att höra vad ni tycker om alla mina ideer och upptåg... d.s

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker du gör helt rätt att ta hjälp med städningen!! Skulle jag också gjort då jag hade barn hemma...Kul att du har så mycket ideer och energi Maria, det verkar alltid hända något i spännande i ditt liv. Trevlig midsommar och en stor Kram

2008-06-19 @ 19:44:58
URL: http://mariasvardpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0