Min Ludwig m.m

Här är Ludwig snart 12 år, med sin bästis Ragge, med glass strutar i munnen... Kolla in halsbandet som han gjort alledes själv i slöjden!!!
                        Super fint!

Nu är klockan snart halv tio, grabbarna ligger till sängs. Det är ju skola imorgon.
Micke sitter vid datorn och Roger fixar i trädgården. Vi har satt på vattning i trädgården, gräsmattorna börjar bli gula av all solvärme. Det vackra vädret ska tydligen fortsätta ett tag till. !

Förresten, för dom som umgås med mej, så vet ni väl att jag under en längre tid pratat om att göra om i vardags rummet.. Flytta ut matsals möblerna och skaffa en bok hylla istället., det har jag gjort nu!
Jag är jätte nöjd, rummet blev större och det blev riktigt snyggt, Vi köpte den på Ikea, och Roger och jag höll på att skruva ihop möbler och inreda halva natten, (förra helgen)
Så här ser det ut:                 
                     
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0