Mikael 19 år idag!!

Idag är det en alledes speciell dag, när min äldste son fyller 19 år!!
Dagen till ära, så är det strålande sol. Underbart!

Vi har haft det första tårt kalaset på eftermiddagen, trevligt var det!  Nu har Mikael och Mona tagit moppen ner till sjön för att bada och fiska.
Klockan sju ska vi äta middag, sen tar vi fram nästa tårta, för Sandra och Daniel och eventuellt Mikaels kompis kommer då.
Vi köpte en schwartsvald tårta och en princess, på konditori i Gnesta.

Inte nog med detta.., idag har vi köpt en "ny" bil. En svart liten golf som Roger ska göra i ordning till mej..
Sätter in lite bilder på allt detta.

Ha en bra kväll allihop!

Mikael innan gästerna satt sig..

                                                                                      Tårtan var både vacker och god!

                                                                                  

Dom vackra blommorna hade Ludwig och Mona plockat till Micke!

 Monas paket till Mikael ( innehöll en tröja )
     Jag Mona och Mikael

Stefan gratulerar!

Denna fina wok panna med tillbehör innehöll Stefans paket!
                                                               
Stefan o Roger

Här är jag framför min Golf!

Vår vackra ros buske!

Vår andra vackra ros.

Nu ska jag börja med middagen, har inte bestämt mig än vad jag ska laga...
Ha det så bra!                                                                                                   

                              

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0