Lediga!!!

Idag slutade jag kl. 14.00. Två timmar tidigare än vanligt pga. att det är dag före helgdag. Underbart!
Jag och min arbetskompis åkte tillsammans och handlade på eftermiddagen.
Jag köpte ett var sitt  halsband till katt ungarna, rött till Nemi och svart till Rossi.

Köpte också studentpresenter, imorgon ska vi på student mottagning till våra grannar här i byn. Det ska bli trevligt!
Jag ska gå dit ett tag innan för att hjälpa till med förberedelser.

Det är så himla tomt här hemma.... Bara Oliver Ludwig Roger och jag...
Vi busade till det när vi var så få, och åkte till pizzeria och käkade middag på kvällen. Mumsigt och lyxigt!

Imorgon ska vi sova ut, det har jag längtat efter!, vi köpte ju fläktar igår till alla rum: det var så skönt i natt att slippa värmen! Ska nog snart krypa ner i sängen och knappa på teven...

Vid ca 18 ikväll åkte jag till min kompis Annika och fick Taktil av henne!
Det är verkligen något jag kan rekommendera stressade människor! Jag mår så himla bra av det, och går ner i varv till tusen!  Jag ska försöka få till att gå till henne 2 gånger i månader i månaden.
Nu stänger jag av datorn för idag.

Tomorrow is a new day..            Sov gott!
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0