Katt snack..

Nu lever jag osäkert...  Kattmamma Flisan håller på att uppfostra och utfodra sina kattungar...
Hon kommer hem med det ena efter det andra... Några exempel: Sorkar, ormar, ödlor och fåglar..
Jag blir lika hysterisk varenda gång, skriker och gömmer mig för jag tycker det är så himla äckligt!!!!
Mina duktiga söner och min man kommer till min räddning...

På Måndag är ungarna 8 veckor. Just den dagen ska Flisan steriliseras och vaccineras, öronmärkas, och på eftermiddagen när vi hämtar hem henne, tar vi med vår Frasse och vår nya familje medlem Rossi till Animalen så att dom också får sin vaccination.
Efter 2 v. måste vi tillbaka med alla tre katterna igen, för dom måste få vaccinations spruta nr.2 mot kattpest och katt snuva.

Omkring midsommar är kattungarna 10v. och då är det dags för lilla Nemi att flytta till sin nya matte Malin!
Idag ska jag ringa Agria och försäkra även Rossi. ( hans hela namn är Rossi Valentono!)

Okey, det var allt katt snack för idag...
Ha en underbar dag allesammans!
                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0