Bowling kväll

Nu har vi nyss kommit hem från en jätte kul kväll på Heron City; klockan är nu 22.30.  Vi var 8 stycken så vi åkte 2 bilar.
Vi hade bokat två banor kl 20.00, men vi åkte in lite tidigare så alla barn och ungdomar hann spela lite först.
Såklart hade jag kameran med mej.. så här kommer lite fina bilder!

från vänster: Ludwig, Mikael o Oliver

 Oliver

 Ludwig

 Mikael

 Mikael och Oliver spelar skjutspel..

 Mona o jag

 Roger

Grannen Stefan in action..

 Mikael och Roger

 Roger..

 Ludwig o Oliver står och kollar in resultat tavlan.. Ludwig hade just då mest poäng..

 Jag i full färd att göra en strike!!

 Ludwig och Oliver som undrar hur svårt det kan vara att göra strike...?

 Mikael o jag

 Jag o Roger utanför Heron City.

God natt alla som läser min blogg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0