5 dagar till semester!

Ja nu har sista veckan börjat; jag läääängtar till semester och ledighet!
Roger jobbar tyvärr en vecka till, men den som väntar på nåt gott..

På Fredag åker Oliver och Ludwig till sina gudföräldrar, de ska vara över helgen på deras lantställe utanför Sala.
Det blir på något sätt favorit i repris; jag och min bror var hos dom när vi var små.

Där var vi alltid välkommna, alltid bortskämda med uppmärksamhet och god mat m.m.
Det är så underbart att barnen får uppleva det som vi fick!

På Lördag när Roger jobbat klart åker vi för att besöka hans mamma, (som också har sitt lantställe utanför Sala..)
Vi övernattar hos henne, och sen på Söndag åker vi och hälsar på, och sen tar med oss barnen hem till Vårdinge igen!

Kul att komma iväg lite, både för oss och barnen!
Ikväll åker Mikael till Katrineholm, för att hälsa på sin vän ett par dagar, han behöver också lite miljö ombyte!

Ha nu en bra dag, trots regnet!
                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-06-30 @ 07:29:29
Postat av: ejmis

Tack för din snälla kommentar och välkommen åter när du vill ;)

2008-06-30 @ 23:23:32
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0