Super kul!

Nu har jag haft min första tema kväll  med Aloe Vera!, och det var jätte trevligt. Alla mina gäster beställde något.
Såklart beställde jag själv också!
Har bland annat beställt en dunk av Aloe Vera juicen, som rensar ur tarm systemet från slagg produkter så näringen man får i sig tas upp bättre av kroppen!

Visste du att vi bär omkring på mellan 2 och 4 KILO slagg produkter i våra tarmar?!!!!    Blä, säger jag bara.. Det tänker inte jag göra något mer!
Man bör dricka en " hutt" varje morgon, ( mellan 30-90 ml ), då räcker en dunk ca en månad! Det tycker jag är en bra investering för att få magen att må bra, och få i sig näring. En dunk koster ca 260 kr.

Jag beställde också en tub Aloe Vera gelly, som är jätte bra till insekts bett, efter solbränna och sår m.m, är antiseptisk. Den lugnar och ger näring.Beställde också en tub Aloe Propolis, som återfuktar och vitaliserar huden. Extra bra till känslig hud, torr och narig. Innehåller inget vatten, därför kan man ha den även vinter tid.Sist men inte minst.., beställde jag en tub Aloe heat lotion, ett liniment med mjukgörande och avslappnande verkan.  Doftar underbart av bla menthol.. Sprider en skön värme där man masserat in det..

Ja kan väl även tillägga att alla Alovera produkter är helt ekologiska! Jag är så glad att jag fått denna möjligheten att sälja dessa bra grejer, och samtidigt träffa en massa trevliga människor!

Jag ska snart ta del av  lite kurser, och förkovra mig lite i produkterna m.m.
Är det nån av er som läser, som vill hoppa på detta roliga "tåg " , med mej, så tveka inte!! Man lever bara en gång, gäller att passa på att både tjäna pengar och ha roligt, och vidare utveckla sig dessutom!!

Är ni " bara " nyfiken på produkterna, säg till så hjälper jag till!
God natt från en nybliven och lycklig Aloe Vera försäljare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0