Sommar värme!!

Hoppsan vad varmt det blev idag!  Det är underbart, men jag trivs bäst i skuggan...

Flikar in med nåt viktigt!   Detta ordspråk har jag fått erfara många gånger i mitt liv..
Har så många gånger förtvivlat försökt få andra att ändra på vissa beteenden eller tankesätt, men alltid kommit tillbaka till just detta, att man kan bara förändra sig själv och ingen annan..

Ja det gäller att ta för sig av den fina sommaren.. inte sitta framför datorn...
Tänkte göra lite fil o mackor till lunch, sedan ska vi äta en liten tidigare middag idag. På altanen så klart.
Tänkte bjuda på pasta sallad och frallor, det passar när det är varmt tycker jag.

Mikael blir kvar en natt till hos sin flickvän, dom skulle ut med båt o fiska. Vad härligt för dem!

Jag ska till en vännina kl sex. Vi ska ha seans...   spännande! Man måste hitta på lite bus ibland...
Ha en fin sommardag allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0