Sol morgon!

 Vaknat upp till ännu en vacker dag!               
I eftermiddag ska jag ta tåget till min älskade lillebror. Där möter min mamma upp! Vi ska träffas och umgås bara vi tre i ett dygn.
Min brors familj är i Finland, så hans hus är ju nästan tomt.. vi kan ju inte låta honom få allt för mycket lugn o ro....
Jag kommer tillbaka på Måndag kväll, och då är det födelsedags föeberedelser som gäller!! Ludwig fyller 12 år på Tisdag!
Jag sitter nu här och njuter av mitt renstädade hus... det är så underbart att fått hjälp med städningen!!

Nu ska jag titta till min älskade man, som i vanlig ordning lagar min bil..
Ha en fin Söndag alla som läser min blogg!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0