Sista arbetsdagen!!

Bara några timmar kvar, sen blir det en efterlängtad semester!
Vi ska äta en härlig avslutningslunch ute, och vädret verkar tillåta det.

Har nyss väckt två mycket trötta söner; de ska åka till tåget kl 09.00, och åka iväg till sina gudföräldrar över helgen!
Men de har gott om tid, så dom ligger och drar sig.

Igår var jag ju hos min vän Anita. Vi hade en jätte trevlig kväll med fika, energi massage och massor med goda skratt!!!  Energimassage "den sittande massagen" har funnits i Indien, Kina och Japan i tusentals år. Fokus ligger på akupunkturpunkterna. Massagen utförs sittande med kläderna på, tar ca 20-25 min .

                      Så här ser stolen ut.
Ni som inte provat, gör det!

Min kompis Bodil, som jag promenerar med varje morgon; är gravid!!
Jag är jätteglad för hennes skull!, men tycker det ska bli trist när hon ska vara hemma ett år..
Hennes baby kommer i Januari.

Ja då gäller det att att ha själv diciplin och gå iväg själv varje morgon på promenad.... kanske lyckas jag få med mej nån annan..
Nåja det är långt dit!, men det är ju samma sak nu när det är semester.. det gäller att komma iväg ut iskogen..
Inte lätt..
Nu ska jag pussa på mina pojkar innan jag går iväg, får ju inte se dom på 2 dagar..
Ha en underbar dag i solen!!
         

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0