Så trött..

Är så himla morgon trött idag.. Brukar oftast vara piggelin på morgonen..
Det kanske beror på att jag vet att jag snart får semester nu!.

Det verkar bli jättefint väder, solen lyser för fullt genom fönstret.

DAGENS GÅVA

 

Dagen ger dig en gåva.
Den ger dig tjugofyra timmar,
att använda så meningsfullt som möjligt.
Låt denna dag ge dig insikt,
om den fantastiska styrka du har inom dig.
Låt lugn och ro infinna sig
när dagen är slut.
- Okänd Författare-


Min kära dotter kom hem nu vid 5.30 i morse.. hennes pojkvän släppte av henne påväg till jobbet. Hon vill inte sitta i en lägenhet hela sin semester dag! Hon skulle passa på att sola och umgås med sina bröder idag.
Vid 17 idag kommer min vän Gerd och hämtar mej, vi ska åka till Anita i Vagnhärad. Där ska vi fika och umgås och som pricken över i, ska vi få energimassage av Gerd!
Det är också något som jag varmt kan rekommendera er alla!
Undertiden hemma ska dom grilla revbens spjäll m.m, och sen ska Roger mecka med min bil igen..
Hoppas den blir klar snart ( verkar vara massor med jobb kvar..) Vi har besiktnings tid på Onsdag nästa vecka..
Nu ska jag på morgon promenad,
Jag önskar er alla en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0