Onsdag 9 Juni 08

Nu har klockan blivit 19.00, denna Onsdag med vackert väder. Det är fortfarande varmt.
Roger ligger under bilen och svetsar rost, Sandra och Daniel är påväg hem, de har varit här och käkat middag, och Sandra o jag har gått promenad/ sprungit i skogen.

Jag hittade många fina smultron som jag plockat till Oliver och Ludwig!
De är nog hemma snart, grabbarna var med grannen Stefan till Biltema, och de passade på att äta kebab..

Käraste Ludwig ramlade igår och slog i sitt öga; han ser bedrövlig ut..Här är lite nya bilder:

Stackare..

Påväg att springa..

Jag..

Flisan o hennes son Rossi, som gärna vill dia..; Mamma Flisan låter honom göra det lite och ibland.. Han behöver vänjas av lite tycker hon..

Här är grabbarna igår kväll, när dom inviger nya bedminton nätet.. Flisan är alltid i krokarna och försöker ta bollen..

Ha det så bra alla ni som läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: mia

hej maria...jag passar förstås på att läsa din blogg även när jag är ledig. önskar er alla en fortsatt skön semester. här är allt bara bra, idag har solen gassat och vi har haft besök. kram

2008-07-09 @ 19:46:27
URL: http://mariasvardpersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0