Nya foton!

Nu har jag varit i farten med kameran igen, den här gången med mobilen, så kvaliteen är inte bäst..
Här är min Käre bror, framför sin nya bil!

Här är min snälla mamma, bilden är tagen på en restaurang i Uppsala, dit hon bjöd mej o lillebror på en utsökt middag! Detta var ca en vecka sedan..


Min bror som försöker välja vad han ska äta.. ( det blev fisk )
Jag, med en väldigt konstig min..men det bjuder jag på..
Vacker utsikt från restaurangen

Jag o mamma

Ja vi hade en sån trevlig kväll vi tre, med undantag av att Pehr satt o frös, servitricen spillde ut 2 stora glas iskallt vatten över honom....  Nästa dag åkte Pehr och jobbade, jag och mamma tog tåget in till Stockholm.
Där shoppade vi och åt världens godaste räkmacka på ett cafe.

Igår åkte vi förbi Kenneths grav och vattnade alla rosor, som Sandra och jag planterade där innan. Det var så vackert nu när alla rosor blommade!


Vila i frid käre Kenneth.

Igår kväll bestämde sig Roger för att ta  "time out", från bilmeck. Det är nåt elfel på golfen som Roger blir crazy på snart..

Istället för att mecka- svetsade han ihop en lådbil till Ludwig och Oliver, till deras förtjusning. Tyvärr glömde dom att bygga in en broms... så jag tänker inte titta...
Grabbarna bus..

igen..

Jag avslutar detta bild inlägg, med ett superskönt kort på katterna när dom sov middag i går..
Snacka om avslappnade..
Ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0