Lördag kväll

 Ögonen är själens spegel.. ja det stämmer tycker jag. Om man bara tittar in i en annan människas ögon, kan man utläsa mycket om vem hon är, och hur hon mår.
Ibland kan jag uppleva att vissa nästan " ser igenom " en. Man kan känna när någon verkligen bryr sig om ,  det strålar ut från ögonen. Det sägs också att - tänk om blickar kunde döda- ja, ilska kan man verkligen uppleva i ögonen.

Den här bilden är så vacker i sin ,till viss del ,otydlighet.. Jag tycker om bilder där man får "leta lite" efter motivet..
Här är en annan fin bild: Den är så enkel, men så betydelsefull..  Havet sköljer bort bokstäverna lite då o då..; man måste rita in vänskap igen o igen.. vänskapen mellan två människor finns inte där bara varje dag, utan man måste underhålla den och vara rädd om den för att den ska finnas kvar.
Jag är så glad  för mina vänner, och jag är så rädd om dem!

Den här bilden är underbar...
                                                                                                Avslutar detta annorluna inlägget med denna vackra bild. Stanna till och titta på den stund..      God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0