Kul på Grönan!

Nu har vi kommit hem från  storstan.. vi har tillbringat dagen på Gröna Lund.
Alla barn och ungdomar ( inklusive Roger ) hade åkband och åkte karuseller i 5 timmar!!

Jag trivs bäst med fötterna på jorden, så jag gled runt runt och tittade på människor, tog en kopp kaffe..
sista timmen, när det regnade massor- köpte jag mej en Expressen och satte mej i bilen och myste..

På hemvägen stannade vi på Mc Donalds och käkade oss propp mätta, så nu slipper vi både laga mat och diska!!
Underbart!!
Naturligtvis hade jag kameran med mig, så här levereras dagsfärska grönan bilder:

Mona och Mikael

Ludwig och jag

Utsikt från grönan

Roger, Ludwig o Oliver

Jag o Roger

Grabbarna i kö..

Paus

Ludwig o Roger

Jag

Ja det var kul att ta barnen till Gröna Lund än en gång.
Nu har Roger återgått till att mecka med min golf, barnen spelar data spel och ser på tv.
Jag önskar er alla en fin kväll!

Pssst Mia, Tack för dina kommentarer till mina inlägg- jag uppskattar det mycket!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej !

Det ser ut som att ni haft en fin dag på Grönan !

Vi har inte varit där ännu i sommar. Vi kom hem från Dalarna häromdan...

Kram Maria

2008-07-12 @ 19:18:37
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0