Konsten att ingenting göra...

Ja, det är verkligen en konst för mej..
Nu har jag börjat fatta att jag har semester, med allt vad det innebär..
                               

Har sovit länge..duschat i lugn o ro...ätit frukost..druckit kaffe... bäddat sängarna... kramat pojkarna..
Surfat och svarat på mail...
Roger jobbar till och med Torsdag.. jag har ingen bil...
Det finns massor jag o grabbarna skulle kunnat gjort nu idag om jag hade haft bil...

Men det kanske är meningen att jag ska ta det lugnt..?...

Min bil ska besiktas först om en vecka.. nåja, jag ska ta det väldigt lugnt och njuta av ledigheten!

Ikväll ska jag gå på ett Alore vera party i Vagnhärad; kan kanske bli kul, för flera av mina vänner kommer dit.
Tänkte ha middagen klar direkt Roger kommer hem, så han kan börja mecka med min bil innan det blir för sent.

På Fredag planerar vi att ta med alla barn till Gröna lund, hoppas vädret blir bra.
Nu ska jag fortsätta ha semester...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0