Kenneth

Mina tankar har gått till Kenneth idag.  Jag vet inte varför..
Tittade på Oliver idag; ser hans likhet med sin far.. Jag undrar hur han tänker., mista sin pappa när man är så ung..

Samtidigt vet han att pappa var sjuk och led, och att han fått frid nu.
Ja, livet är en gåta, undrar ibland om vår tid är förutbestämd., hur mycket kan vi egentligen påverka?

Var är Kenneth nu?, kan han följa sina barn, därifrån han är nu?

Kenneth var en sådan innerlig människa, han kände mycket, på gott och ont..
Han avgudade sina barn, han ville det bästa för dem. Men han förmådde inte kämpa hela vägen fram..
Det sista kortet på honom..
Sandra tog det när hon besökte honom, innan han flyttade till Stockholm, han hade här några månader kvar att leva..

 Jag önskar honom lycka i sin himmel, och kommer alltid ta hand om hans barn, på bästa sätt!
Sov gott alla ni som läser min blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0