Jag blev så rörd.!

Igår hade vi vår avslutnings lunch, inför vår semester. Det var fint väder, vackert dukat och god mat!
MEN, det fantastiska som hände var, att min arbetskompis ställde sig upp och sa en massa snälla saker om mej och min kära arbetskamrat ( vi som jobbar tillsammans varje dag ), tackade oss för ett bra arbete m.m.
Jag trodde inte det var på riktigt, blev så himla glatt överraskad!!

Han överlämnade en jätte vacker blombukett!, det känns helt underbart och värmde verkligen mitt hjärta!!
Titta vilka vackra blommor:
                                                  
Ja, semestern kunde inte börja bättre!!!

Om några timmar kommer Roger hem från jobbet, då hoppar vi in i bilen och åker till Sala och hälsar på hans mamma. Det ska bli jätte trevligt!

Igår kväll var jag hos min vän Andreas, och där träffade jag min fina kompis Frida!, vi jobbade ihop förut, och trivdes så himla bra ihop. Vi tre hade en jätte trevlig kväll, men jag gick hem ganska tidigt. Vi bestämde att de skulle komma hem till mej o äta frukost, och det gjorde dom!
Det var så mysigt att sitta tillsammans med dom på altanen och dricka kaffe äta mackor och prata om allt o inget..
Jag är så glad för dom!

Ha en fin dag Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0