It is raining..

Himmelen är öppen idag.. regnet öser ner!! Det är underbart!

Min kära dotter, hennes katt Knasen och hennes pojkvän är här. Just nu jobbar både Daniel och Roger.
Sandra har bestämt att hon ska börja leva mer hälsosamt.. äta rätt  och motionera..

Okey, jag följde med henne ut i regnet på förmiddagen! Hon sprang i skogen, jag promenerade.
När vi kom hem var vi som två blöta katter.. Men mycket nöjda såklart!!

Sandra och..

jag..

Igår kom vi hem från min moster, vi hade grabbarna med oss , som spenderat en fin helg tillsammans med sina gudföräldrar.. De hade bland annat varit på Birka och på Lasse Åberg museet!

Jag o Roger sov hos hans  mamma mellan Lördag och Söndag, sedan följde dom med oss till min moster, för dom var också inbjudna på en härlig middag!
Det var mycket gott och trevligt.  Vi var nog hemma vid 21 tiden.


Då blev det dramatik!... vår älskade kattunge Rossi Valentino var borta!!
Vi alla letade överallt, men ingen kattunge..
När klockan var 23.30, gav vi upp, och gick och la oss mycket ledsna såklart!! Trodde att vi aldrig skulle få se vår underbare Rossi igen..   Han brukar aldrig vara borta länge..

MEN efter nån timme kommer Mikael med Rossi in  till oss!!, han hade tillslut kommit hem o jamat utanför dörren..
Gissa hur glada vi blev!!
Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0