En ny underbar dag!

  Vaknar utsövd och glad. Idag finns inga oros moln som skuggar solen..  Känner mig upprymd från Aloe kvällen igår, känner mig inspirerad och nyfiken på framtiden!

Om en halvtimme ska jag skjutsa Oliver till tåget i Gnesta, han ska till Södertälje med en kompis idag. Passar då på att handla lite. Min trevlige arbetskompis och vän Andreas ska nog också följa med!

Sedan åker jag till Gnesta igen vid halv 3, då är det Mikael och Mona som ska med ett tåg till Södertälje, då ska jag passa på att göra lite andra ärenden.

   Snart fyller min kära dotter 21 år!!!, hon fyller år den 27 juli..
Jag har redan bestämt vad jag ska köpa, men det kan ju tyvärr inte avslöja här.., hon är en flitig läsare av min blogg!! ( såklart!! ha , ha )
Jag njuter av min jätte bra indianmusik, medan jag skriver... köpte skivan på Gnesta marknaden.. har spelat den massor sedan dess.
Ha nu en toppen dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0