Det är ljuvligt att ha semester!

 Känna sig fri som en fågel.., låta varje dag slumpmässigt få forma sig..
Sova länge på morgonen... kanske till och med öppna en bok...

Jag är med i två bokklubbar, den ena heter En sann historia. Alla böcker är verklighets baserade, ofta av författaren själv upplevda berättelser. Den andra är Livsenergi. Det är också verklighets böcker, men ofta med lite mer andlig natur, tex medium som berättar om sina möten med anhöriga som dött m.m.

Jag har länge tänkt att jag borde gå ur bokklubbarna, av den enkla anledningen att jag så sällan tar mig tid att läsa..

Det står många bra, nya och olästa böcker och väntar på mig i bokhyllan...

Idag ska jag åka med Oliver och Ludwig till Gnesta. Bägge grabbarna ska klippa sig, sedan ska Oliver fotograferas och få sitt första legitimation!!
Dessutom ska vi aktivera hans egna bankkort, dit hans månads peng förs över varje månad..
Han håller på att bli stor nu! ( han fyller 14 i Oktober..)

Jag ska också åka runt och sätta upp lite lappar om Aloe Vera, vill verkligen få tag i lite nya roliga kollegor, eller kunder som vill köpa produkter av mig!

Den här bilden får mig att tänka på Ted Gärdestads sång ; Jag vill ha min egen måne...
Vi skulle nog alla behöva ha det ibland, eller hur?
Må gott så länge allihop!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej maria, vad skönt med semester för dig. Ja verkligen, Aloe-vera kvällen var super. Hälsa micke och så ses vi inom kort. Kram

2008-07-18 @ 16:26:03
URL: http://morisweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0