ledig!!

Det känns så märkligt att vara ledig, har jobbat så mycket sista tiden. Men jag har fått förfrågningar om extra jobb idag, så jag ska jobba extra på Fredag, Måndag Onsdag och Torsdag nästa vecka.
På Fredag ska vi lämna in våra kära katter Frasse och Flisan till Animalen djurklinik. Dom ska kastreras, men eventuellt får vi ta hem Flisan utan åtgärd om det visar sig att hon är dräktig.. vi misstänker det!
Ja, det gäller att lära sig koppla av och ladda batterierna nu när jag semestrar. Jag tycker att jag är ganska bra på det! Jag njuter av att få umgås med mina nära och kära, och att komma bort hemifrån ett par dagar.
image3

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej lilla mamma:)Heter det dräktig?? hm..tveksam

2008-02-27 @ 22:59:21
URL: http://sandrassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0