Trött och nöjd..

 Ja ibland handlar man bara utifrån sitt hjärta.., på gott o ont..

Nu är klockan 22.30, på Lördag kväll. Jag har jobbat extra idag och kom hem vid 21 tiden.
Det har varit en trevlig dag, umgåtts med trevliga människor, och haft det mysigt. Vi gjorde en utflykt till Nyköpingsbro, vi hade fikakorg med oss och åt den i gröngräset..

Imorgon är vi alla lediga!, Daniel, Oliver och Ludwig ska åka till Stockholm, till "Cyber town", och leka med laser gevär....  Vi måste förbereda inför skolstart på Måndag.
Det är skönt att komma in i invanda rutiner igen.
Jag håller på att skicka ut inbjudningar till en Aloe Vera kväll, Onsdagen den 27 Augusti kl. 18.30
Måste läsa på, för jag ska försöka hålla i den största delen av presentationen själv...., men med stöd av Christina!
Hjääälp......
Någon gång måste vara den första.. lika bra att ta itu med det!.
Nu hoppas jag ni alla sover gott inatt! Nu ska jag gå och umgås med min underbara familj!


Kommentarer
Postat av: Veronica Svärd

Det kommer att gå strålande med Aloe Vera-kvällen kära du! Tack för inbjudan, tyvärr har jag ett möte hemma hos mig den kvällen...

Kram och lycka till!

2008-08-17 @ 00:19:41
URL: http://veronicasvard.driftig.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0