Trevlig kväll!

Min Aloe Vera kväll var jätte fin med alla trevliga gäster!
Men jag är inte alls nöjd med min produkt presentation.. Jag var så nervös att det blev stelt, jag hade för bråttom att berätta om varorna m.m..

Men jag ska försöka att inte vara för sträng mot mig själv, det var ju trots allt första gången och jag är ju under utbildning. Det går nog bättre nästa gång hoppas jag..

Förhoppningsvis får jag två nya arbetskompisar iallafall!
Mina goda vänner Dessan och Maria. Båda är så sköna att umgås med, och positiva!

Maria och jag ska åka till min sponsor Christina på Söndag och berätta lite mer ingående om affärs iden för Maria.
Sedan följer hon med mig den 4 September till Stockholm och lyssnar på ett föredrag av Edward Ludbrook som är hjärnan bakom den här affärs iden. ( Team marketing )


Idag ska jag ta tåget till Stockholm direkt efter jobbet. Jag ska träffa min kära moster Marianne. Vi brukar träffas bara hon och jag ibland, och äta på restaurang i Stockholm.  Med mej har jag hennes produkter hon fått från Aloe Vera.  Det ska bli jätte trevligt!!

Ha det bra alla mina blogg läsare!
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0