Trevlig dag

Idag har jag haft lunch med Aloe Vera tema, för några av mina vänner. Det var trevligt! Vi hade tur med vädret och kunde sitta ute, och då blev det mer plats. Toppen!

Nu har vi precis ätit middag: grillat kött med tillbehör.  Imorgon börjar jag jobba...
Vi ska träffas hos min arbets kompis alla vi kollegor, och ha planerings dag. Det ska bli trevligt.

Nu när jag har lärt mig att hämta hit musik videor från Youtube ( min dotter lärde mig! ), så ska jag bjuda er på Purple rain med Prince.
Den är helt underbar, jag ryser när jag hör den.. Den ska man helst lyssna på med hög volym och slutna ögon....!

Vi spelade denna låten på Kenneths begravning, han älskade också den!
                    

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0