Toppen dag!!

Denna dagen har varit väldigt positiv!
Jag har fått en ny härlig arbets kompis i Forever!!!!!!!  Maria ska ha sin första Aloe vera kväll den 9 September!!!, jag och Christina ska såklart åka dit och hjälpa henne!!  Super roligt!
På Torsdag ska jag och Maria åka till Stockholm och lyssna på Edward Ludbrook, som ligger bakom detta affärs konceptet som vi jobbar efter!

Nästa positiva sak: När jag kom hem har mina städare varit här, och mitt hem är rent och fint igen!!

Den tredje positiva saken: Jag har färgat och klippt håret och känner mig jätte nöjd. Jag lägger ut foto så får ni se vad ni tycker..



Nu ska jag gå och stoppa om mina smågrabbar.
Mikael har sovande jour på sitt jobb inatt. Jag är så himla lycklig för att han fått ett jobb, det är den bästa presenten jag fått på länge!

Sov så gott


Kommentarer
Postat av: millan

Det var fint du passar i det! =D

2008-08-31 @ 21:35:41
URL: http://metrobloggen.se/mybabygirl
Postat av: Mona

Hej kära Maria. Du är jättefin och har alltid varit det. Ses imorn stor kram från svärdotter

2008-09-03 @ 16:04:04
URL: http://morisweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0