Pigg och utvilad

Inatt har jag sovit så gott, utan avbrott hela natten!
Ska snart iväg till Mättinge igen, och när jag kommer hem ska jag äta nåt o sen ge mig iväg till Fredriksdal, första delen av min kurs till retailer börjar! Det ska bli superkul!

I mitt knä ligger Rossi Valentino, och kurrar o spinner... han är så underbar vår käre kattunge.. som börjar bli riktigt stor nu. Han är över 4 månader nu.

Det är nog meningen att vi ska ut och åka båt idag, så jag hoppas verkligen att det blir bättre väder, jag haaatar att frysa, och det blir ju kallare till sjöss...
Jag ska gå och packa ihop en väska med extra kläder nu.
Ha en bra dag i dag, och var rädda om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0