Nu är det helg igen!

Vad skönt med Fredag, slutar kl 14 idag och sedan en lång skön helg att se fam emot!!
Jag hoppas jag och min vän Frida, kan träffas i helgen och ta en fika. Vi har inte setts på ett tag så vi har massor att prata om!  
På Söndag kommer min vän Maria vid kvart i 2, tillsammans ska vi åka hem till Christina. Om jag har riktigt tur så kommer jag få Maria till en ny arbetskompis i Forever!! Då kommer vi jobba i samma team och jag kommer att vara hennes sponsor! Det ser jag mycket fram emot, för Maria är en så framåt och positiv tjej!

Någon gång i helgen ska jag och min Sandra till min privat frissa Frida i Vagnhärad. Hon är utbildad frisörska och kanon duktig!  Vi ska nog både slinga och klippa oss.

Igår hade jag en så himla mysig kväll med min kära moster Marianne i Stockholm.
Vi var på vår stam restaurang och käkade Tapas. Mumsigt var det.
Sedan gick vi till ett fik på centralen och drack ett var sitt glas färskpressad apelsinjuice!  3 timmar gick väldigt fort, för vi har alltid så mycket att prata om.  Hon är så enormt viktig i mitt liv, hon har alltid funnits där för mej och mina barn i hela mitt liv. Jag älskar och respekterar henne av hela mitt hjärta!

Jag var hemma igen 21.30. Jag bäddade om mina pojkar som ordentligt lagt sig i rätt tid! Pratade med sin stora son Mikael, som jobbat hela kvällen. Jag är så stolt och glad över honom!!!!!
Sedan satt jag och min älskade Roger och pratade om allt mellan himmel och jord, klockan blev nog väl mycket innan vi kom i säng..   Ha en fin dag!
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0