Meddelande från andra sidan..

Igår var jag med om det igen!  Jag fick ett meddelande från andra sidan.. Nej jag är inte knäpp- jag har varit med om det tidigare och jag hoppas få vara med om det igen!!!  Det känns skönt att tro att livet inte klipps bort och blir ingenting den dagen vi dör. Att det finns en fortsättning bakom andra horisonter..


Ikväll ska jag hålla i produkt presentationen själv, inför mina vänner och bekanta..... HJÄLP.. jag skakar tänder..
Varför utsätter jag mej för sånt läskigt?...
Nåja, jag grejar det nog- annars är ju Christina beredd att rycka in..

Jag jobbar dessutom över till ca 17.30, sen kommer gästerna vid 18.30.
Min svärson Daniel kommer och lämnar min Sandra vid 18.00, då följer Roger och grabbarna med honom hem. De skulle se på film o käka pizza medan jag har Aloe Vera kväll här hemma.

Håll tummarna för mig alla ni som tittar in på min blogg, och ha en fin dag!
                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0